Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Mayıs 2014 Salı

Son Üç Gün fragman ve afişi


İlk defa bir film için mutlaka görün diye başlıyorum yazıma. Harika bir aksiyon, karı-koca duygusallığı ve olgunluğu,baba-kız duygusallığı içeren bir film. Son üç gün. Her zamanki gibi ben pek çok sahnesinde duygu seline kapılıp gözyaşlarıma teslim oldum. Ancak aynı zamanda muazzam bir medeniyet ve olgunluğa  bir kez daha şapka çıkarttım. Bunu tabii maalesef bir tek Amerikan sinemasında görebiliyorum. Gönlüm ülkemde de böyle duyguları barındıran kişileri ve filmleri görebilmek istiyor. Ailem sayesinde Amerika’da ve Almanya’da yaşama ve yetişme  şansına  sahip oldum. . Ne mutlu banaki böyle filmler beni tekrar tekrar o günlere döndürüyor.

Konuya kısaca değineyim.Gizli servis ajanı Ethan Runner, şimdilerde eskiden olduğu kadar dinç ve sağlıklı değildir. Ciddi bir sağlık problemi yaşayan ve neredeyse ölümün eşiğinde olan; bu yüzden de uzaklaştığı kızıyla daha çok vakit geçirebilmeyi arzular, neredeyse tüm zamanını çalışarak geçirir. Başka bir çalışma arkadaşı, tam da bu esnada reddedemeyeği bir teklifte bulunur. Ethan Runner'a hayatını uzatabileceği bir ilaçtan bahsedilir ve test aşamasında olan bu ilacı kullanması karşılığında son bir göreve katılması istenir. Ajan Runner anlaşmayı kabul ettikten sonra kendisini zorlu bir son görevin içerisinde bulurken, ilacın yan etkilerinin sebep  olduğu şiddetli halüsinasyonlardan sıyrılması da bir hayli zor olur.
Yönetmeni McG ;senaryosu Luc Besson ve Adi Hasak’ın imzası taşıyor. Filmin oyuncuları arasındaysa Kevin Costner ,Amber Heard ve  Hailee Steinfeld yer alıyor.

 Film seyrederken ben ekseriyetle ‘’hep ben yazsaydım nasıl yazardım’’ diye düşünürüm. Film sona yaklaştığında ben ‘bile’’ gol yedim. Bir sahnede ‘’Bunu nasıl düşünemedim diye’’ kendi kendime hayıflandım.  Hadi artık top sizde. Gidin seyredin hazır vizyondayken. Yoksa satırlarımı ben bile durduramayacağım.  Hala duruyor musunuz?  
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: